نماد سایت مجله لیویتو

کلیپ گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Mirage حرکات پارکور را به نمایش می‌گذارد

کلیپ گیم‌پلی بازی Assassin's Creed Mirage حرکات پارکور را به نمایش می‌گذارد

علاقه جمعی به بازی Assassin’s Creed با قسمت بعدی یعنی Mirage در شرف بازگشت و شعله‌ور شدن دوباره است. بازی‌ای که قرار است از جهات مختلف به قسمت‌های قبلی و قدیمی این مجموعه شبیه باشد. به عبارت بهتر، به جز تمرکز روی مخفی‌کاری و عدم وجود مکانیک RPG تا دنیای جمع و جورتر و زمان اجرای کمتر و کوتاه‌تر، یکی دیگر از عناصر کلیدی آن است که بازی را با تمرکزی جدید نزد طرفداران بازمی‌گرداند، پارکور نرم و روان. یوبی سافت یک کلیپ تازه و نگاه گذرای دیگری از شکل ظاهری این بازی را ارائه کرده است.

این شرکت اخیراً از طریق صفحه رسمی Assassin’s Creed وارد شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) شد و یک کلیپ کوتاه و جدید از گیم‌پلی بازی را به اشتراک گذاشت که برخی از مکانیک های پارکور Mirage را  برجسته می‌کند. در این کلیپ تازه، بسیم که بسیار چابک‌تر و فرزتر از همتایان اخیرش به نظر می‌رسد، دیده می‌شود که از روی سکوها گرفته تا تیرهای چوبی و طناب‌ها می‌پرد، در حالی که در اطراف شهر و بالاتر از سطح خیابان، به شیوه کلاسیک Assassin’s Creed در مسیر خود مثل یک پرنده، نرم و آهسته، این طرف و آن طرف می‌رود.

بازی Assassin’s Creed Mirage در تاریخ 13 مهر (5 اکتبر) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC عرضه می‌شود. علاوه بر این، در سال آینده برای آیفون 15 پرو عرضه خواهد شد.

برای خواندن آخرین اخبار بازی همراه لیویتو باشید.


منبع: gamingbolt

خروج از نسخه موبایل