فهرست‌ها

پنج شخصیتی که در سال جدید باید به دست بابانوئل تنبیه شوند

این هم لیست پنج نفره:

Nathan drake – the uncharted series

همه نیتن دریک رو دوست دارند اون یکی از نمادین‌ترین قهرمان در فهرست بازی‌های خسته کننده تریپل‌ ای سونی هست

نیتن خوشتیپ، بامزه و کاریزماتیک است. اگر تا به حال فیلم ایندیانا جونز رو ندیدیدشخصیتی کاملا منحصر به فرد و اورجینال به حساب می‌آید. اما در زیر روکش مردانه دریک رازی عمیق و تاریک نهفته است. اون به معنای واقعی کلمه یک قاتل سریالی است، تمام. بی چک و چونه تمام اونچه باید درمورد انچارتد بدونید: نیتن دریک و گروه احمق های شادش به کشورهای مختلف سفر میکنند و مشغول کشتن zip codes هایی به ارزش آدم ها هستند و البته بعدش آثارهای باستانی محلی رو میدزدند.

در یک محیط پر از رفتارهای ناهنجار نیتن یک مورد ویژه است. اگر بخواهیم یک ویژگی مثبت از دریک بگوییم باید به این‌که هیچ‌وقت آدم‌های خوب یا بی‌گناه رو نمی‌کشد حداقل نه از روی عمد اشاره کنیم. گمان کنم اگر شما هم در حد المپیک درگیری ذهنی داشتید، کشتن هزاران نفر در طول یک دهه خیلی‌ هم بد نیست

چیزی که قابل بخشش نیست غارت اشیای تاریخی یک ملت است، دریک باید توسط سازمان ملل بابت جنایاتش علیه تاریخ بشریت محاکمه شود. دانش ما از هنر و فناوری تمدن‌های باستانی توسط این فرد به خاطر پول دهه‌ها عقب افتاده است

.ناتی داگ باید یک DLC منتشر کنه که دریک این اشیا رو به کشورهای واقعی خودش برگرداند که البته بعدش من این استودیو رو به عنوان داستان‌نویس بازی‌های ویدیویی جدی نمی‌گیرم، متأسفم مطلع هستم که کارم بی‌رحمانه است. اما همین‌جوری نمیتونم این روایت غیرمسئولانه رو نادیده بگیرم.

می‌توانید این جمله رو از من داشته باشید: نیتن دریک آدم فاجعه‌ای است. آنچارتد ۴ رو بازی کردید؟ خدای مهربان دریک همسر فاجعه‌ای هم هست

Trever Philips GTAV

ترور هم یک قاتل سریالی بزرگ است.

٩٧.٣٩٨۴۵ درصد کاراکترهای بازی‌های تریپل ای

همه قاتل هستند، نمی‌خواهم سیاسی حرف بزنم اما فکر نمی‌کنم قاتلان سریالی جایی در لیست خوب‌های بابانوئل داشته باشند، متأسفم اما من این‌جوری بزرگ شدم. خب نگاه کنید من از این ایده که بازی‌های ویدیویی باعث خشونت در دنیای واقعی هستند حمایت نمی‌کنم. این یک نگاه بی‌ارزش، ساخته و پرداخته راست‌گراها است که بر اساس دروغ و نادیده گرفتن واقعیت است. این نگاه بازی‌های ویدیویی به عنوان یک هنر رو کم ارزش نشان می‌دهد. البته نه اینکه بگویم بازی‌های ویدیویی خشن هستند. من عاشق خشونتم این رو هم می‌توانید از من داشته باشید.

از هفت دقیقه پیش که در حال ساخت این لیست بودم باور کنید دقت و توجه زیادی کردم اگر ترور و نیتن رو به خاطر تمایل آن‌ها به کشتن اضافه کردم پس باید همه رو به لیست اضافه می‌کردم که کاراکتر بازی‌های ویدیویی هم جزوی از آن‌ها بودند. اگر که می‌خواهیم بازی‌هایی ویدیویی به عنوان یک رسانه جدی گرفته شوند باید حاضر باشیم از هنری که به آن علاقه داریم انتقاد کنیم تا تو سطح بالایی بماند و از آن انتظار بهتر شدن رو داشته باشیم. به این دلیل است که میگویم ٩٧.٣٩٨۴۵ کاراکترها باید تو تعطیلات سال نو تنبیه شوند. بچه‌های بد زیادی آن بیرون توی قفسه‌های فروشگاه‌های بازی فروشی محلتان وجود دارند که خواسته یا ناخواسته همراهشان تفنگ، شمشیر و بمب است و متأسفانه بابانوئل امسال آن‌ها را فراموش کرده است.

Cloud strife – Final Fantasy VII

همان‌طور که همکار من به زیبایی بیان کرد:

Louse The Mouse – Daze before Christmas

اگر تا اینجای لیست آمدید پس از این یکی نباید سورپرایز شوید. کاراکتری که امسال بابانوئل از قلم انداخته Louse از بازی درخشان کمپانی فانکامز Daze before Christmas است. میدانم شما هم با من موافقید و گفتنش تکرار مکررات، همه همین را می‌گویند. Louse یک موش شیطون و کوچولو است. این ناقلا جسارت این را داشت که تمام هدایای کریسمس رو پاره کند. باور کنید اگر دست من به louse می‌رسید برای کاری که با او انجام می‌دادم بابانوئل تو جوراب منم زغال می‌ریخت (تنبیه می‌شدم) حتی با فکر کردن در این خصوص، خونم به جوش می‌آید.Louse the mouse یک تهدید برای جامعه و تعطیلات است.

بنابراین در لیست ما Louse رتبه اول رو از آن خودش کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا