اخبار

هدیه‌های باورنکردنی استریمر توییچ به والدینش و لحظات جالب!

وقتی صحبت از هدیه دادن می‌شود، بسیار سخت است که شما هدیه‌ای را انتخاب کنید که دقیقاً آن چیزی باشد که طرف مقابل انتظار دارد. البته Xposed یکی از استریمرهای معروف توییچ دقیقاً می‌دانست برای آن‌هایی که مد نظر داشت، چه هدیه‌هایی برای کریسمس امسال تهیه کند.

در کلیپی که در اکانت توییتر این استریمر به اشتراک گذاشته شده او لحظاتی را به نمایش گذاشت که زندگی پدر و مادرش را تغییر داده و هدیه‌ای به آن‌ها می‌دهد که اشکشان را در خواهد می‌آورد.

هدیه‌ی کریسمس باورنکردنی از طرف Xposed

ویدیو از آنجایی آغاز می‌شود که خانواده این استریمر به دور درخت کریسمس نشسته‌اند و در حال باز کردن هدایای خود هستند. Xposed به مادر خانواده اصرار می‌کند که نوشته‌ی داخل هدیه‌اش را بخواند.

وقتی او شروع به خواندن می‌کند، چیزی نمی‌گذرد که با جملات زیبای نویسنده او نیز احساساتی می‌شود حتی قبل از این‌که بداند هدیه واقعی چیست.

مادر Xposed زمان خواندن نامه اشک می‌ریخت تا این‌که متوجه شد هدیه پسرش به وی، پرداخت تمامی بدهی باقی‌مانده‌ی خانه‌ی آن‌هاست. در این لحظه هم او هم پدرش اشک می‌ریزند و پسر خود را در آغوش می‌کشند.

Xposed در این توییت نوشته:

پدر مادر من بسیار سخت کار کردن تا من و برادرهایم کودکی خارق‌العاده‌ای داشته باشیم. امروز من با کمک و پشتیبانی آن‌ها تونستم بدهی‌هایشان را پرداخت کنم.

واکنش دوستان و طرفداران Xposed درباره این ویدیو

طولی نکشید که دیگر استریم‌ها و البته طرفداران Xposed واکنش‌هایی در رابطه با این ویدیو بروز دادند. یکی از اولین نفرات، Classify دیگر استریمر معروف توییچ بود که در توییتی نوشت:

بسیار الهام بخش بود، تعطیلات مبارک تو و خانواده‌ات باشه. تو فوق‌العاده‌ای.

NYSL Clayster بازیکن حرفه‌ای Call of Duty هم در جواب این توییت نوشت:

تو یه پسر فوق‌العاده‌ای، عاشق این لحظه تو و خانواده‌ات بودم. تبریک میگم برادر.

طرفداران Xposed هم با پیغام‌های متعددی به تعریف از این ویدیو و کاری که این استریمر کرده پرداختند. یکی از توییت‌ها گفته‌ی John Roy بود که او را فردی الهام بخش توصیف کرده که همیشه برای کمک به خانواده و جامعه توییچ پا پیچ می‌گذارد.

GTFO ، یک بازی اول شخص جدید عرضه شد!
بخوانید

این لحظه‌ی زیبا از آن دست ویدیوهایی است که نه تنها خانواده Xposed بلکه طرفداران یا هر کسی که آن را می‌بیند، فراموشش نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا