اخبار

ماتریکس برخاستن: تجربه آنریل انجین 5 برای کنسول‌های نسل جدید

ماتریکس برخاستن: تجربه آنریل انجین 5 (Matrix Awakens: An Unreal 5 Experience) به صورت رسمی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و اکس باکس سری X و S در دسترس قرار گرفت و دارندگان این کنسول‌ها می‌توانند آن را روی دستگاه‌ها خود بازی کنند.

افتتاحیه معرفی ماتریکس برخاستن: تجربه آنریل انجین 5
افتتاحیه معرفی ماتریکس برخاستن: تجربه آنریل انجین 5

این عنوان در مراسم Game Awards سال 2021 و توسط شخص کیانو ریوز (Keanu Reeves) یا همان نئو (Neo) در سری فیلم‌های ماتریکس و کری آن ماس (Carrie-Anne Moss) که نقش ترینیتی را در این فیلم‌ها ایفا کرده بود معرفی شد و کلیت آن به قابلیت‌های آنریل انجین 5 اختصاص داشت. این دو در معرفی موتور بازی‌سازی مورد بحث در یکی از صحنه‌های معروف فیلم ماتریکس، یعنی صحنه شلیک گلوله و خم شدن به سمت عقب ظاهر شدند.

صحنه معروف جا خالی دادن نئو در ماتریکس
صحنه معروف جا خالی دادن نئو در ماتریکس

ریوز به شوخی می‌گفت که دیگر قادر نیست چنین حرکاتی را به انجام برساند اما عنوان کرد که آنریل انجین 5 می‌تواند این کار را برایش انجام دهد. در ادامه تصاویری از فیلم ماتریکس رستاخیز را می‌بینیم و عجیب این که بعضی از صحنه‌های فیلم اول ماتریکس نیز به نمایش گذاشته می‌شود. بعد از آن دوباره تصویری از ریوز و ماس به نمایش گذاشته می‌شود که از شما می‌پرسند: “بازی چیست؟ فیلم چیست؟”

محیط بازی ماتریکس برخاستن: تجربه آنریل انجین 5
محیط بازی ماتریکس برخاستن: تجربه آنریل انجین 5

در ادامه آن‌ها به معرفی  ماتریکس برخاستن: تجربه آنریل انجین 5 می‌پردازند و تصاویری از آن را به نمایش می‌گذراند که واقعاً تحسین‌برانگیز است و در برخی صحنه‌ها شما را حیرت زده می‌کند.

نئو در ماتریکس برخاستن: تجربه آنریل انجین 5
نئو در ماتریکس برخاستن: تجربه آنریل انجین 5

تجربه ماتریکس برخاستن: تجربه آنریل انجین 5 بر روی کنسول های نسل جدید

جالب این‌که این عنوان را شما هم می‌توانید روی کنسول خود انجام دهید. چیزی که در اول معرفی کمی غیرممکن به نظر می‌رسید. شما همراه با ترینیتی و نئو وارد یک تعقیب و گریز خیابانی شده و با دشمنان خود به مبارزه می‌پردازید. این بازی مکانیزمی شبیه به یک شوتر سوم شخص دارد که المان‌های جالبی را در خود جای داده و مکانیک شگفت‌انگیزی دارد. پس اگر دارای کنسول‌های نسل جدید هستید، حتماً آن را در اسرع وقت تجربه کنید و نظرات خود را درباره قابلیت‌های آنریل انجین 5 با ما در میان بگذارید.

هدیه‌های باورنکردنی استریمر توییچ به والدینش و لحظات جالب!
بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا